Monday, August 15, 2011

Pasfoto's

Vandaag zijn we pasfoto's gaan maken voor men Nederlandse ID-kaart en Belgisch paspoort. Ik was goed wakker toen we thuis vertrokken. Maar door de rit in de wandelwagen was ik in een diepe slaap terecht gekomen. Bij de fotograaf probeerde ze me wakker te maken, maar daar had ik niet veel zin in. Laat me toch lekker slapen als ik slaap!

Na een minuutje of 5 heb ik het dan toch maar opgegeven en ben ik maar wakker geworden. En heeft de fotograaf een mooie pasfoto gemaakt.

Vervolgens gingen we naar het gemeentehuis om mij Nederlandse ID-kaart aan te vragen. Maar blijkbaar kan je op het gemeentehuis in Hoogerheide na de middag enkel terecht op afspraak. Nu gaat mama morgen ochtend of anders papa 's avonds even langs het gemeentehuis om mijn ID aan te vragen.

In de late namiddag heeft iemand van het Sophia ziekenhuis gebeld. We mogen vrijdag namiddag langs komen voor een intake gesprek. De dokter gaat me dan nog maar eens onderzoeken en nadien beslissen wat en wanneer er iets moet gebeuren om mij beter te maken.

No comments:

Post a Comment