Saturday, August 20, 2011

Onderzoek Sophia ziekenhuis

Gisteren zijn we naar het Sophia kinderziekenhuis geweest zodat de chirurg en de anesthesist mij konden onderzoeken, en ze papa en mama konden gerust stellen.

Ik wordt binnen de 4 weken geopereerd, en exacte datum weten we nog niet. Die krijgen we 7-10 dagen voor de effectieve datum te horen. Ik heb wel geluk, want de kindjes worden dagelijks op geboortedatum geopereerd, dus waarschijnlijk ben ik de eerste van de dag.

Ik moet wel een nachtje blijven slapen in het ziekenhuis omdat ik nog geen 3 maanden oud ben.

De dokters zijden dat het een simpele operatie is die ze heel vaak doen, dus dat we niet bang hoefde te zijn. Maar het blijft toch altijd een beetje spannend.

Vandaag wordt het heel mooi weer. Vanochtend gaan we even naar Breda nog wat spulletjes voor mij kopen. Vanmiddag ga ik met papa naar Bubbels wandelen, want het eten van de vissen is bijna op.

Morgen ga ik even naar papa kijken als hij gaat voetballen!

No comments:

Post a Comment