Monday, August 1, 2011

Draaien van rug naar buik

Gisteren ben ik voor de eerste keer op eigen kracht van men rug naar men buik gedraaid. Mijn papa hoopt/denkt dat dit een eenmalige toevalstreffer was, want normaal moet ik dit pas na 4 maanden kunnen en niet na 2 weken.

Vanochtend ben ik mijn geboortebeer gaan ophalen op het gemeentehuis in Hoogerheide. Iedereen achter de balie wou mij natuurlijk zien. Ze vonden mij een mooie klein 'manneke'.

Nadien zijn we nog even langs Primera en van de Ven geweest. Dit was weer een leuke wandeling, maar toen we bijna thuis waren kreeg ik toch wel heel veel honger. Dat heb ik dan ook even laten horen.

Als ik op visite ga bij men oma en opa in België moet ik een ID-kaart hebben. Daar snap ik niet veel van. Deze is 5 jaar geldig, maar ik denk niet dat ze me dan nog herkennen als er op mijn ID-kaart een foto van nu staat.

Ik ben vandaag al heel veel wakker geweest, en heb ook heel veel honger. Het liefste wil ik om de 2 à 3 uur eten, en ben ook al heel de dag vrij onrustig. Mijn papa en mama hopen dat ik vannacht wat rustiger ben, maar daar ga ik nog eens goed over nadenken. Een beetje extra aandacht vind ik toch ook wel leuk ...




No comments:

Post a Comment